ارائه انواع خدمات اینترنتی - طراحی سایت, سئو سایت

خدمات اینترنتی

ارائه انواع خدمات اینترنتی در جهت پیشرفت کسب و کار شما با طراحی سایت و سئو سایت و ارتقاء اینستاگرام و تبلیغات گوگل

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

هدف ما به غیر از طراحی سایت ارتقاء کسب و کار شما نیز هست.

در زندگی دیجیتال امروزی که نسبتاً همه به اینترنت دسترسی دارند و بیشتر کارهایشان را با اینترنت انجام میدهند، داشتن وب سایت برای کسب و کار بسیار مهم و الزامیست.

طراحی سایت حرفه ای، در دنیای امروزی بسیار مهم است به دلیل اینکه دیگر به عنوان ویترینی از شرکت ها، نمایشگاه ها و بنگاه های تجاری در دنیای اینرنت محسوب میشوند.

همانطور که گفته شد به وب سایت شما به منظور ویترین کسب و کار شما نگاه میکنند و بسیار مهم است که از نظر ظاهری زیبا باشد البته تنها زیبایی کافی نیست، باید از نظر محتوا نیز هدفمند باشد تا بهترین کارکرد و عملکرد شما را در بازار های منطقه ای گرفته تا بازار های جهانی به نمایش بگذارد.

وقتی سایتی طراحی می شود باید تمامی وجه هایی مانند زیبایی، سرعت، امنیت، کارایی و از همه مهم تر کاربر پسندی و... رعایت، و کاملا استاندارد و بهینه باشد.

حال اگر میخواهید در فضای اینترنت تبلیغی کنید، وب سایت شما در مرکز تمامی کمپین های شما قرار دارد، تبلیغات در شبکه ها اجتماعی، تبلیغات اپلیکیشن، ادوردز گوگل یا تبلیغات کلیکی و... همه و همه وابسته به سایتی است که دارید و اگر که شما وب سایت مناسبی نداشته باشید عملاً هیچ کدام از روش های تبلیغات هیچ نتیجه ی درستی ندارد.

نکته مهم در طراحی سایت این است که تنها طراحی و بالا آمدن سایت کافی نیست، مهمترین نکته بعد از طراحی وب سایت و تلاش برای بالا آوردن آن، آوردن کاربر و یا مشتریان به سایت، جلب رضایت آنها و در نتیجه سودهی سایت است.

ویژگی های یک وب سایت خوب

طراحی وب سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا که یکی از اهمیت ها و ویژگی های وب سایت خوب است به این معنیست که وب سایت شما در هر دستگاهی درست نشان داده میشود، یعنی فرقی ندارد با کامپیوتر وارد سایت شده باشید یا با گوشی بلکه وب سایت با توجه به سایز دستگاه به صورت خودکار واکنش نشان میدهد و طراحی منحصر به آن را سایز را نشان میدهد.

اگر یک وب سایت خوب داشت باشید، سایت به تنهایی شروع موقعیت های بازاریابی مختلفی برای شماست که این موقعیت ها به کسب کار شما در جهت موفقیت بسیار کمک میکند.   بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو سایت

کاربران و بازدید کنندگان اصلی یک سایت معمولا از طریق موتور های جست و جو گوگل هستند،برای سئو سایت میتوان به تولید محتوای جدید و با کیفیت اشاره کرد که یکی از مهمترین موارد سئو نیز میباشد، اینگونه شما به صورت رایگان و بدون پرداخت کردن پول و انجا دادن تبلیغات به صورت رایگان در نتایج گوگل نمایش داده میشوید.

اولین چیزی که راجب وب سایت در ذهن هم نقش بسته است ظاهر شکیل یا طراحی جذاب آن است، اما مهمترین چیز در یک وب سایت داشتن کارایی آن وب سایت است، باید قبل از اینکه حتی یک خط کد html برای وب سایت نوشته شود اول راجب رفتار و ذهنیت کاربر بسته به موضوع وب سایت فکر شود. این کار بر خلاف نظر کاربر بر روی سئو نیز تأثیر بسزایی دارد چون که تمام تلاش گوگل این است که بهترین نتیجه را برای کاربرانش بگذارد و وقتی از آنالیز کردن رفتار و استفاده کاربر به این موضوع پی برد که کارکردن با وب سایت شما آسان و کارآمد است و کاربران میتوانند به راحتی به سایت شما دسترسی داشته باشند، وب سایت شما بالا رفته و از نظر گوگل اعتبار خواهد گرفت.

سرعت سایت

امروزه بیشتری از افراد از اینترنت پر سرعت استفاده میکنند اما با این حال هنوز هم در بسیاری از مناطق سرعت اینترنت خیلی بالا نیست، به هر حال سایت شما باید دارای سرعت بالایی باشد تا کاربران هنگام بازدید و استفاده از سایت شما منتظر لود شدن وب سایت نباشد.

دلیل اینکه کاربران یا بهتر است گفته شود انسان ها دیگر صبور نیستند با بالا بردن و بهینه سازی سرعت وب سایت خود میزان فروشتان افزایش داده میشود و همچنین سرعت وب سایت باعث بالا رفتن رتبه وب سایت شما در نتایج جست جو نیز میشود، پس برای این که کابران و مشتریان از سایت شما بازدید کنند یا مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما باشند مسئله ی سرعت سایت را بسیار جدی بگیرید.

چه تکنولوژی برای طراحی وب سایت بهتر است؟

هیچ فرقی نمیکند که وب سایت شما با استفاده از چه تکنولوژی ای توسعه شود، البته برای وب سایت های پر بازدید و پر کاربر میباشد بسیار مهم است که با تکنولوژی نوشته شود همچنین هر یک از زبان های برنامه نویسی مهم است که از چه زیر ساختی استفاده میشود.

اما برای یک وب سایت فروشگاهی ساده یا یک شرکت مهم این است که وب سایتی که در نهایت توسعه داده میشود استاندارد باشد و اصول طراحی وب سایت در آن رعایت شده باشد و همچنین از نظر موتور های جست و جو بهینه باشد و تفاوتی دارد که با چه تکنولوژی ای توسعه داده میشود.

در نتیجه هر وب سایتی اگر به درستی طراحی، توسعه و... شده باشد شانس موفقیت و ارتقاء کسب و کار خود را از طریق وب سایت را دارد، هم این است که طراحی وب سایت خود را اگر خود انجام میدهید به استاندارد و بهینه ترین شکل ممکن یا اگر به شرکت یا تیمی میسپارید تجربه لازم را در این زمینه را داشته باشند و بتوانند مشکلاتی را هم که برای سایتتان پیش آمد پشتیبانی و رفع کنند.

هرچیزی به صورت حرفه ای نیاز به تجربه بالا دارد، طراحی سایت حرفه ای نیز نیازمند تخصص و تجربه است، طراحی سایت و ساخت سایت یکی از مشاغل و مهارت های محبوب امروزه می باشد که اغلب افراد یا تیم ها به کمک خلاقیت های فردی یا تیمی آن را کسب میکنند اما وقتی ایده در ذهن شما شکل می گیرد باید مهارت لازم را کسب نمایید تا آن را اجرا نمایید.

ما برای طراحی کردن سایت شما ابتدا با دقت به ریز ترین درخواست های شما، هدف هاتون، آرزو ها، امید ها و همچنین تاریخچه شرکت و یا ارتقاء کسب و کار شما توجه میکنیم و برای طراحی کردن سایت شما از مو به موی آنها استفاده میکنیم، هدف ما رضایت شماست!برای طراحی سایت و سئو سایت به بهترین شکل ممکن با شماره های زیر تماس بگیرید.

02133645255

09106621022

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی